Kopierat från Kimiii ;)

Lovar du att vara ärlig? Of course !
Du heter: Anna
Smeknamn: Har inget, Anna panna kanske ? ;)
Beroende av: Pengar & vännerna mina :)
Vad tror folk om dig? Jadu, Jag vet inte men hoppas det är bra iaf :) Lär känna mej innan ni dömmer mej .
Stämmer det? ?
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen, rumpan, benen.
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inget spec, är ärlig bara .
Hur imponerar man på dig? Vara sej själv räcker .
Brukar du skratta för dig själv? Hahah aaa :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: God morgon :). Är du vaken ?
Var bor du? Gävle
Trivs du där: Jo jag trivs, alla mina närmsta bor ju här :)
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider eller öl . det mesta funkar :P
Brukar du bli för full: Händer inte ofta alls.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Känslig mot myggbett & vanlig mjölk
Nästa mål i ditt liv: Flytta hemifrån :)
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller hej :)
Vem ringde dig senast: Bella
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fråga om jag skulle komma upp till dom :P
Antal timmar sömn inatt: ca 10
Sov du ensam: Ja.
Brukar du komma i tid: Ja spec när det är till jobbet eller så .
När mår du bra: När det är solväder :) och är i trevligt sällskap :)
När blev du fotad senast: Hmm .. Förra veckan nån gång :P
Hur känner du dig nu: Seg .
Vanligaste färg på dina kläder: Rött men är en väldigt stor blandning .
Favoritdryck på morgonen: Te eller mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 11 - 1 typ .
Är du blyg? Näe beror på vilka det är också. är det folk som jag aldrig träffat så blir jag ganska tyst :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej .
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha inte en aning .
Är du nöjd med ditt liv: Har varit mkt bättre.
Är du bortskämd: Jag var det förr men inte nu .  
Vad gör du i morgon: Tar dagen som den kommer (A)
Vad är det värsta du vet? Allt som har med våld att göra, falska människor & otrohet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Mkt när jag väl har pengar :P
Vad längtar du till? Tills jag får börja jobba snart o kunna skaffa mej lägenhet, Kryssningen såklart med :)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, vet vilka jag kan lita på :)
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: Finns många det.
Hur gammal är du: Fyller 20
Om fem månader: Jobbar jag och trivs förhoppningsvis bättre i mitt liv.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kim eller mamma <33
Vilken tid gick du upp idag: runt halv 11
Vad ska du göra ikväll: Vet inte . träffa Kim & Gabbi på dan iaf :)
Är det okej att gråta: Absolut :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta o inreda det :)
Bär du glasögon eller linser: Nej .
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte .
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 10 - 1
Vill du gifta dig: Absolut :) Men det är inte det viktigaste :)
Vill du ha barn: Mmm !
Är du bra på att laga mat: Jag tycker det :)
Gillar du att dansa: Hur kul som helst :)
Är du flygrädd: Näe men lite otäckt är det, inbillar sej att man ska krascha
Hur vig är du: Hmm .. Lite vig är jag iaf :)
Vad dricker du helst när du är törstig:Kallt vatten eller mjölk :)
Vilken är din favoritglass: Mjukglass med Strössel :)
Tror du på ett liv efter döden: Näe inte nu men ändrar mej kanske efter döden ?
Tycker du om sushi: Kommer nog aldrig testa det .
Vad äter du helst när du ser på film: Chips & dip
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej :/
Har du tandläkarskräck: Haha, lite.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Mer åt kvällsmänniska :) 
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja inte bara en gång .
Biter du på naglarna: Inte för tillfället.
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan .
Senaste låt du hörde: Nomy - Cocain
Vad gör du på helgerna: Festar , Umgås med nära o kära :)

Kims frågor men mina svar såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0