Mmm !

Jag är skit dålig på att uppdatera mej här tyyvär men ska bli ändring på det. Har helt enkelt mått skit.

Ihelgen var man på inflyttningfest hos syster yster.. kvällen blev riktigt lyckad :) men lite tråkigt med det som hände vid 12 snåret :/

Hursomhelst så flyttade jag hem igår efter att ha bott med Jimi .. Det höll helt enkelt inte .. tråkigt nog :/ Det va sjukt jobbigt att flytta ..  Så nu ser det ut som ett bombnedslag här .. så segt . allt ligger i kartonger o hittar inte ett skit . men ingen ide att packa upp allt heller eftersom jag o pappa flyttar till hemsta om typ en månad .. längtar som fan :) blir lite mer centralt iaf :) o stället vi ska bo på verkar vara hur lugnt o mysigt som helst :)

Skulle till k-rauta idag o få schema men han sköt upp det tills imorn istället ... jag som hade sett fram emot idag :/ men men snart är det imorn :)

Idag vet jag fasen inte vad jag orkar göra .. känner mej så seg o deppig över allt .. men något lär man väll hitta på.

Fan vad jag hatar Bomhus ... finns ingenting här ...

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: kimiii

hoppas allt löser sig gumman! vet att bomhus suuuger.. men ni kommer säkert få det mycke bättre uppe i hemsta! =) <3

2009-04-22 @ 15:41:45
URL: http://kimsis.blogg.se/
Postat av: Gabbii

synd det där med jimi ... :/ Men det blir bättre stumpan :) kul ska vi ha på sista :D gamla gänget igen <3<3 Saknar dig så mkt nu! :(

2009-04-23 @ 20:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0