Munken !

Igår så låg man i solen den mesta tiden .. så skönt o ligga i solen o lyssna på musik :)

Senare på kvällen så följde man med o fira Tommy för han fyllde 25 år igår .. eller fira o fira vi åt bara o sen åkte vi hem ... Va så himla trött ... Det blev inge sent .. skönt nog :) Planksteken var riktigt god :) kommer lätt äta den där igen :)  Yummi !

Idag så ska jag väll inte göra så mkt .. har nyss vaknat o sitter bara på msn :) ska väll hoppa in i duschen snart :)

Sen när pappa kommer hem så ska ja fråga om jag kan få min födelsedags present tidigare (A) Så att jag kan beställa någon klänning ;) i love them :)

Min blogg börjar gå uppåt :) Tack till er som läser den :) Måste forsätta skriva då :)

Hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;D asså vart kollar man de dära ? vill jätte järna veta de..

2009-05-06 @ 10:09:17
URL: http://elisabethadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0