Uppsala ..

Igår så var man ut med Kim, Emma o tjejerna på slick :) Tjatade ut kim ;P  vart en nykter kväll vilket var inte så roligt men kul att dansa av sej lite :) Var väll hemma runt en 1 typ :)

Sen klev man upp runt halv 8 för att följa med Ersson när han skulle till sjukhuset i uppsala o ta bort sitt gips .. Såg snuskigt ut med stygnen så va tvungen att gå ut ett tag :P  Sen gick vi på stan en snabbis o sen åkte vi hem igen ..

Va så himla trött så var tvungen att sova ett tag :) sköönt :) Haft en sån jäkla huvudvärk hela dan o hade hoppats på att den skulle försvinna om jag sov, vilket det inte gjorde .. skit drygt har verkligen hur ont som helst ..

Jaha , vad fan ska man hitta på ikväll då ? finns aldrig nå att göra.. så trött på allt .. Orkar väll inte göra nå pågrund av huvudvärken heller ,, segt ..

Men men ,..

!


Jag & Gabbi

Kommentarer
Postat av: kimiii

kom hit och umgås med mig o gabbi =) <3

2009-04-24 @ 19:07:31
URL: http://kimsis.blogg.se/
Postat av: gabbi :D

shit va liten jag ser ut :P hahaha ..

2009-04-24 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0