Ännu mera snöö :)

åh vad mkt snö det är ute :) skit mysigt tycker jag :)

Igår kväll så kolla jag på 2012 med Jimi & Matte. Den va riktigt bra faktiskt :)

Idag så har jag bara varit hemma o tagit det lugnt o städat lite :)
Mamma kom förbi ett tag så vi umgicks ett tag o sen gick vi till affären o köpte pulka till Liam o mamma skulle posta något och jag skulle förbi jobbet o lämna ett papper till Jörgen :)

Nu så sitter man vid datorn framför tvn o Jimi kollar på simpson :P O Liam sitter på golvet o lägger pussel, vill inte sova han inte :P

Missarna mina fick vara ute lite idag o dom lekte först med snön men sen var det inte så poppis längre :P blev ju bara djupare o djupare :P

Imorn är hjärtat ledig , behöver han verkligen .. Fast han ska på möte på dagis runt 9 men sen kan du somna om ;)

Imorn har jag inte direkt nå planerat, planerat att byta gardiner i sovrummet iaf :P roligt va ? ;)

Pusss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0