Diff !

Åhhhh jag räkna in kassan ikväll på jobbet eftersom jag stängde.. Men fan vilken diff det var , man mår skit dåligt för varken jag eller Elin hitta på den för allt stämde med kontanter m.m.. Så lugn är man ju ändå men kan inte sluta tänka på det ... Aja får ringa dom o fråga vad det var imorn om dom hittat på vilket dom måste .Aja sluta för en timme sen o då gick jag hem med Elin o åt julskinka :) Jimi & Markus var ocå hemma o sen kom Thomas :) Aja dom gick nyss så nu sitter jag vid datorn o Jimi & Markus spelar NHL :P NÖRDAR ... Markus skriker som fan :P (dålig förlorare) (A) haha ..

Imorn så ska jag kanske ha Liam då . Tina skulle väll jobba eller nå skit .. Blir väll åka pulka eller nå :)

Sen halv 3 så ska jag möta Elin & Linda eftersom jobbet ska bjuda oss på mat :) Blir väll bara Brynäs centrum (pizza house) eftersom Elin har bara lunch en timme men det blir skit bra ändå :)

Fick julklapp fårn jobbet igår :) Glögg & saffranskakor :) mumma . .

Imorgon måste jagh verkligen städa .. har inte så jätte mkt men man mår dåligt så fort det är skitigt..

Puss på er. ska gå o bada ir nå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0