kväller nu då ..

Har precis duschat efter att ha tryckt i sej godis o kollat på film med Jimi :)  Vi kolla på Flickan som lekte med elden. Andra gången jag ser den nu :P Nu vill jag se den tredje( Luftslottet..)

Idag så handla jag klart julklapparna åt Syster Emma & Elin, en liten sak till ska köpas till dom bara :) Sen har jag mamma, pappa o Jimi kvar. Mamma är det oxå nästan klart med o jag vet vad jag ska köpa till jimi så :) ska ner på stan på onsdag o handla klart. Får åka ner tidigt för jag börjar jobba kl 4.

Aja ska väll borsta tänderna o sova snart .. Börjar 12 o slutar 15 imorn . Imorn så är man ensam hela dagen då. Jimi ska ner till Stockholm o hälsa på hans syster Nadja, med Thomas, Björn o Emma.
 
Funderar att kanske bjuda hit nån kompis o kolla film kanske ? :) Eller så åker jag hem till Pappa o umgås vilket vi aldrig gör längre :/ ..

Jag ska dessutom bli bättre på att lägga in lite mer bilder på mina inlägg:P Lite roligare då ;)

God natt på er & sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0