Och ännu mera snö :)

Myyys !

Idag efter Jobbet så fick jag skjuts hem av en kille på jobbet, hade lite saker jag skulle bära med mej så det var snällt, Bor ändå åt samma håll . Jag har inte direkt långt alls till jobdet men :P

Sen direkt när jag kom hem så skjutsa Pappa mej hem till Mamma & Emma . Åt fläskfile & potatiskroketter. Skit gott . Tack för maten Mamma :)

Nu sitter man här, kom hem för ca en timme sen och då klädde jag om granen eftersom katterna har kommit på att det finns kulor o glitter att leka med så dom välte granen imorse :P Tur att jag har plast (A)

Hjärtat är på väg hem oxå. Hemma när som helst skulle jag tro ..

Fick Julskinka av Pappa så blir väll det ikväll :) Tack (L). Smarrigt ska det verkligen bli med första smakbiten av skinka i år :) Så gotttt är det ...

Tack Jossan för att du kunde byta tid med mej på onsdag så jag fick din dag imorn, Har verkligen en massa saker att göra på onsdag .. Tack (L)

Förresten så beställde jag en klänning till nyår igår :D Skitsnygg .. Älskar den verkligen och jag hoppas jag kan ha den, men det är ju rätt storlek så lär inte vara problem men man är ju lite osäker när man beställer...


399 kr från nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0