Så ...

... trött känner jag mej , tur att jag hade kort dag på jobbet idag .
Igår skrev jag inget för jag spv hos Sandra o sen gick jag bara hem o duscha o gjorde mej ordning för jobbet . Sluta kvart över 8 ..  Sen åkte jagh o mötte Sandra på hennes jobb o vi åt max :) Skit gott . Tack för att du bjöd mej (L) .  Missa bonde men får ladda hem det o kika :)

Aja Idag så sluta jag kl 3 . Då följde jag med Maya hem o kolla på kissarna (devon rex) o kika på lägenheten :) Skulle hämta 2 filmer som hon lånat :)  GUd vad söta hennes katter var . SÅ sjukt söööta .. Har aldrig tyckt om såna för man har alltid sett dom på bilder men dom va helt underbara in real :)

Aja , Jag o Jimi ska göra mat :) blir fiskpinnar o mos :) gott det :)

Imorn jobbar jag oxå långdag :P 12-15

Aja .. Idag blir det bara en lugn dag för jag är så seeeg känner jag .. Kolla på någon film kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0