Shopping imorn då :)

Japp ska till stan med Sandra imorn o handla klart julklapparna :)

Lön imorn då :) Sen på kvällen så ska jag & Jimi handla julklappar åt Liam :) Mycket pojken önskar sej :P hahah

Idag så var jag o åt med Elin & Liam följde med, Linda skrev att hon var upptagen o kunde tyvär inte men men ....  vi åt på Pizza house . Blev pizza..

Sen kom Tina o hämta Liam runt 5 o då åkte jag o Jimi o hämta Kira hemma hos Mamma & Emma som haft henne lite mer än en vecka :) Tack ! Imorn kommer Emil o hämtar henne, vi har väll varit hundvakt i ca 4 veckor eller något sånt .

Ska väll gå o bada strax, blev så kall efter promenaden med Kira o Jimi :P Ska betala mina räkningar först .. på drygt 5,5. men men ... Värt dom grejjerna men hade kunnat varit billigare o levt :P (A) Hade inte klagat iaf :P

Pappa kanske har lust att skjutsa mej till Bomhus imorn tidigt så jag kan hämta ut mitt paket på posten.. Har fan inte en aning om varför paket kom dit :P Har ju flyttat därifrån o skrev min nuvarande adress när jag beställde o det kommer alltid annars till Seglet (coop numera)...  Men men , segt !

Jimi ska väll lägga sej nu så ligger väll o kollar på tv o myser ett tag innan jag badar :P Inte ett dugg trött..

Anna , kom ihåg att höra av dej om hur det blir på måndag :)

Sov sött (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0