"Den rätte för Rosing"

Hahah ja ikväll ska man kolla på premiären "den rätte för rosing".. haha jadu, jag läste i tidningen om det programmet eller rättare sagt killarna som skulle vara med.. Linda är 35 år och den yngste av killarna som hade blivit utvald av att vara med i programmet var 19 år :S Det stog om varför dom ville dejta Linda m.m. han skrev att åldern inte spela någon roll men lite måtta får det väll vara ? Det är en stor skillnad tycker jag ... Aja får väll kolla om det är nå roligt sjukt program :P Iaf så börjar det kl 20.00 ..

Runt en halv 9 ikväll så kommer Sandra stumpan förbi då :D Funny funny :) Vad vi ska hitta på får man väll se sen :) Roligt blir det att snacka lite skit iaf :)

Nu så sitter man med hjärtat i soffan o sitter vid datorn och lyssnar på musik :) Hans bror med tjej o dotter har varit o hälsat på oss idag :) Söta Ella :)

Det blidde ingen semla idag iaf .. hjärtat hade ätit en på jobbet .. Den jäkeln :P Så jag får väll köpa en imorn :) så gott jue :)

Imorn så jäklar gäller det Sandra :) Håller tummisarna för dej stump :D Vad det handlar om tänker jag inte skriva fören jag vet hur det blir :P Hemlis ;)

Hur som helst så sitter jag nu här o  degar :P

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0