Det var på tiden :)

Hejsan alla :)
Jag tänkte att nu fasen va det bra länge sen jag skrev här.. Det var nästan ett år sen så nu tänkte jag att nu tar jag bort allt gammalt o börjar om o testar om jag blir duktigare att uppdatera denna sida :) Ska göra mitt bästa :)

Det har hänt mycket under året :)
Tagit studenten, Varit på semester i turkiet 2 veckor

En sida som ni bara måste bli medlem på. Blev medlem igår o har redan tjänat 100 kr... Trodde knappast det funkade men det gjorde det.. Kostar inget att vara medlem.. Du får pengar för varje köp du gör på internet t.ex. om du köper något på cdon.com så får du ut en viss procent av köpet du gör eller så får du en summa för ett köp.. Det funkar.. Ju aktivare du är desto mer pengar få du såklart! http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=9747"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0