Go kväll :)

Nu sitter man här i soffan framför datorn :P Liam kom o la sej i våran säng och blev så himla pigg så jag kunde inte somna så jag får väll sätta på en film så jag kanske kan sova sen :) Sen våran lilla kattunge "Blixten" håller på o drygar, hoppar runt som en tok. Jobbigt  ibland men han lugnar väll ner sej efter tiden får man hoppas :P

Idag har man inte gjort så mkt som vanligt :/ Va o hämtade Liam på dagis o sen gjorde jag o hjärtat lasagne :) riktigt gott :) Känns inte som  man gör något vettigt i detta liv ibland.. Vill så gärna ha ett jobb.. Hoppas att jag absolut får jobbet på k-rauta igen..  Så segt när folk tror att det är hur lätt som helst att få jobb men det är mkt som krävs. rätt utbildning, körkort m.m..  Känns jobbigt när man söker jobb o hör sånt från folk som inte vet hur det är..

Jimi, om du bara visste hur mkt du betyder för mej.. Du är världens goaste kille. Helt underbar ! <3

Nu ska jag kolla på film o försöka sova ..  Ska kolla på Wild child :P riktig tjej film så lär väll passa på medans grabbarna har  sin skönhets sömn :) God natt people :)

Någon som är intresserad av att köpa MP3:en ? skriv en kommentar isåfall :)



Jag & Blixten..
Undra vart Liam fick det namnet ifrån ;)
Inte alls Blixten Mc Queen ? haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0