Grattis Sötnos!

Vilket tråkigt liv man har..

Fick reda på att världens underbaraste tjej klara uppkörningen idag :D Fick sms om det imorse.. Grattis sötnos ! Fan vad kul.. haha vet inte om jag kan säga ditt namn här eftersom du har hållit det där lite smått hemligt :)

Idag så vakna man runt en halv 8 när hjärtat o Liam skulle till jobbet o dagis, gick o la mej i sängen då eftersom jag somna på soffan efter att jag kollade på Wild child. Det var en bra tjej film :) rolig :)
Sen vakna man runt en 11 igen o satt sej framför datorn och kolla lite på Tradera.com, en riktigt bra sida om man vill göra några fynd :) va skeptiskt mot den sida förr men efter att Mammas karl Peter sa att han brukar vara inne där så testade jag mej fram o det funkar bra :)


Sen kom hjärtat hem vid halv 4 & sen gick vi o hämta Liam på dagis & köpte pizza på vägen hem :)


Sen har man umgåtts med storesyster Elin & lillesyster Emma ett tag idag med :) var tyvär inte så lång stund men något iaf :) Dom höll på att packa eftersom Elin ska flytta ihop med Thomas :)

Tänk om man kunde se hur en annan människa tänkte, vilken dröm det skulle vara men det beror ju iförsej på..
Betyder jag verkligen något för dej ? jag är osäker.. Tänk efter noga och gör ett beslut efter det  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0