Grattis

Grattis till dej Sandra som klara körkortet idag :D

Igår kom Sandra och vi kolla på "den rätte för rosing" och "andra avenyn" :).. Den rätte för rosing verkar lite småkul ändå  :p Jag tycker folk är desperata om dom har ett program för att träffa en partner men det är ju hur jag tycker..  Hur som helst så kommer jag nog kolla mer på det ...  Sen gjorde vi inte så mkt .. åt lite rostat bröd o track te :)

Sen vakna man runt en 10 o jag o sandra åt frukost :) Sen gjorde vi oss klara för att åka .. Hon skulle till körskolan och jag åkte o köpte min efterlängtade dator ;) skönt att ha en alldeles egen dator.. Sen efter det så åkte jag till sandras körskola för hon skulle skriva upp vid 3 och ville så gärna vara med, jag visste att hon skulle klara det men när jag satt och väntade på henne så var jag så fruktansvärt nervös :P vet inte varför men så himla kul för henne :D måste fan sätta igång lite mer med mitt om jag ska komma någon vart :P Hur som helst så klara hon det så nu har  hon körkort :D
Vi har varit o kört runt lite :) åkte till valbo och åt china mat :) Mums :) sen efter det så åkte vi runt lite på stan o sen Mc donken och tog en mumsig paj :) Lätt att det blir en road trip i sommar ;)

Så nu sitter man här, ska gå o lägga mej brevid hjärtat mitt :) han sover redan men iaf :) Ni ska bara veta hur söt han är när han sover :)




Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0