Hej !

Jag har tagit paus från datorn i 3 dagar för jag har helt enkelt inte orkat suttit vid den ....

Idag är det iaf alla hjärtans dag, trodde defenitivt inte att jag skulle få vara ensam den dagen men jag tror väll för mkt jag .. Det handlar absolut inte om att ge varandra saker m.m men det som är det viktigaste är väll att vara med  varandra ? Men sen finns det självklart folk som inte bryr sej ett skiiiiiiiit om alla hjärtans dag men lite kan man väll tänka på sin partner ?  Men skit samma .. Vad ska jag säga ?

Dagarna som gått så har jag bara tagit det lugnt :) va med sandra en kväll o åt mat :) ris o vårrullar :) så himla gott blev det :) sen umgicks jag med lillesyster en dag med :) sen umgicks jag med hjärtat...

Idag så är det som sagt alla hjärtans dag och tidigare idag så var jag med kimmen på stan :) så trevligt att träffa dej :) Jag köpte rosor o en hjärt tårta till mitt hjärta... Jag sa att jag redan beställt o betalat det meen det var endast för att jag inte ville känna mej ännu dummare än vad jag redan gjorde...

Det är helt fel av mej att skriva all den här skiten här men vem ska jag prata med då ? Hoppas ni kan svara på det för det kan inte jag ....

Ha en bra alla hjärtans dag ! Älskar er mina underbara vänner, ni vet ju defenitivt vilka ni är....



Ett stort tack till er underbara !
Jimi Norling
Mamma
Peter Borglund
Pappa
Emma Lundqvist
Elin Pettersson
Johan Pettersson
Sandra Persson
Kim Iiskola
Kristin Heikki
Ni är helt fantastiska människor !
Ni stöttar mej i vått & torrt..

Kommentarer
Postat av: mamma

vi älskar dig me mamma å peter

2009-02-14 @ 22:10:55
URL: http://annalundqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

älskar dej så mycket ! Du vet nog inte hur mkt du betyder för mig <3

2009-02-15 @ 12:52:08
URL: http://emmamarielundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns alltid där hos dig gumman,det vet du!

älskar dig

2009-02-16 @ 22:00:39
Postat av: Kristin

Gumman, va du är söt. Jag älskar dig så mycket! Saknar dig. <3

2009-02-24 @ 23:27:44
URL: http://heikkikristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0