Helg :)

Nu är det lördag igen då :) vaknade av Liam halv 8 men somnade sån tur om ganska snabbt. Ska inte göra något speciellt, bara ta det lugnt. Ska väll köpa hem lite chips o go saker o sätta mej o kolla på melodifestivalen o sen får väll hjärtat bestämma om han vill se det med mej eller inte :P Annars sätter jag mej vid en egen tv o fläskar i mej det :) Yummi ! Kristin fråga om jag ville med ut o det skulle vara grymt roligt eftersom vi inte ses så ofta, men jag orkar verkligen inte :/.. saknar dej stump... får ses annan dag :)

Igår så var man på stan med Liam då :) Behövde lite grejjor o skönt att slippa gå ner ensam så då tog jag med mej honom :) Köpte en turtels till honom men när vi kom hem så bröt han benet av han så nu är han nästan benlös då :P Men så är det med småbarn :P Man får väll limma dit det stackars benet :P

Hade planerat att träffa kimmen men jag vet inte vad som kom i vägen :/ .. Kul att ta en fika o snacka lite strunt med dej :) Har haft min nya mobil på lagning o dom ringde i onsdags om att jag skulle få hämta ut en ny så då åkte jag till elgiganten o fick en ny men fan vad dom ska hålla på o krångla fram o tillbaka med allt. Men jag fick en ny iaf o ett nytt simkort med samma nummer o därför försvann alla nummer :/ skit segt.. Fick kims nya nummer o jag skrev till dej men inget svar eller så var det fel .... Något var det iaf :/ Men det finns fler tillfällen :) Du  kan gärna skriva till mej så jag får ditt rätta nummer :) Miss you Beauty !


Du får pengar för varje köp du gör på internet t.ex. om du köper något på cdon.com så får du ut en viss procent av köpet du gör eller så får du en summa för ett köp.. Det funkar.. Ju aktivare du är desto mer pengar få du såklart! 
http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=9747"





Jag & min lillesyster Emma.. Skit söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0