Ny vecka igen !

Hejsan !
Nu har man nyss vaknat då.. Läst tidningen o ligger nu o nördar vid datorn i soffan , som vanligt... Så jävla värdelöst att vara hemma o inte ha något jobb, man känner sej så himla lat o värdelöst fast man gör vadsomhelst för ett jobb.. Ska snart ringa chefen på k-rauta o prata lite eftersom jag var dit förra veckan o det lät lovande eftersom jag jobba där förra året o kan mycket, har såklart glömt saker men jag lär mej lätt o sen har jag juh truckkort där med :) Trivdes så himla bra där så jäklar om jag inte får det , vill så gärna :/



I lördags så kolla man på melodifestivalen då :) dom rätta gick vidare tycker jag men hur fasen kunde caroline af ugglas gå vidare ? :O:O helt värdelöst.. Vet inte om hon har mycket släkt o vänner som röstar eller om Sverige folket börjar få sämre smak. I dont like her... Sen kolla jag o hjärtat på film med Liam, Superhunden Bolt :) Det va en bra tecknad film :)

Igår så gjorde jag absolut ingenting. Jag o Liam var o mötte mamma på tågstationen när hon o hunden kom hem från mammas kille Peter i ockelbo, Sen satt vi o umgicks hemma hos henne ett tag.. Liam var så trött i benen efter att han gått fram o tillbaka o det var riktigt duktigt gjort för en 3:åring med så små ben :P Det gick inte att ta vagnen eftersom det snöa så mycket  o  dom hade inte börjat plogat änn, men det gick sakta men säkert att gå iaf :) Jag o hjärtat kollade på en film som heter Seven points, den va bra men finns bättre :P Sen fick man springa en hel del efter Liam igår oxå eftersom han verkar tro att katten är ett gosedjur, inge bra :P Men han är ju som sagt liten :) en riktig sötnos är han :) Han är skit söt när han är sur :P hahah !



Fick ett mms från Kristin häromdan o sa att hon hade beställt kortet.
Riktigt gulligt av dej Kristin men du hade väll kunnat tagit ett kort där jag ser lite
bättre ut iaf :P eftersom du förmodligen ska ha det ett tag :P du ser alltid bra ut på kort din lyckost !
Älskar dej gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0