Tisdag !

Igår så var man hemma hos pappa ett tag och åt korv o makaroner :) gott det :) Sen gick jag o lillesyster Emma ut med hunden våran på en skogpromenad i snön :) mysigt med snö men man har tröttnat för länge sen nu jue ... Trött på kylan, uscha !
Sen efter det tog jag bussen ner på stan för att ta en fika med Sandra :) Det blev Coca Cola  o kladdkaka på Coffehouse by george. Kladdkakan var inte lika god som vi hade hoppats på :/ den var så himla söt o kladdig. Jag gillar när dom är lagom mjuk så man kan åtminstonde hålla i dom utan att den rinner typ. Inte för att jag äter med händerna men hemma gör jag det :P näe värken jag eller Sandra gillade den :/ Men det var riktigt trevligt att snacka av sej lite granna :) snacka lite skit :)

Sen åkte jag hem o gjorde väll inte så mkt utan satt o kolla på film med hjärtat. Finns nästan aldrig något bra på tv, så tråkigt... Vi gick väll o la oss vid 11 tiden kanske, jag somna inte fören runt 1 kanske, låg o tänkte på så himla mkt. Saker som jag inte vet varför jag ens tänker på eller att det ens kommer upp.. Men aja..

Idag så har jag så jäkla ont i magen så idag stannar jag nog bara inne, går förbi mamma en sväng kanske..

Någon som vill köpa minneskort till mobiler billigt ? Memory Stick Micro M2.. Har köpt ett nytt o har dom andra kvar..
Så här ser dom ut  Passar till många  olika modeller.
Har 2 st 512 Mb  pris ca: 50 kr st
        2 st 1 Gb      pris ca: 100 kr st
        2 st 2 Gb      pris ca: 150 kr st.. Priserna kan prutas och minneskorten kan skickas.. skriv en kommentar och eran mail så hör jag av mej så fort som möjligt...


   
     
Lite bilder från gårdagen :)
Du betyder så mkt för för mej Emma !

                                                                                                                                                                            
                                                                             

Kommentarer
Postat av: Ellie

Tjo!

Tyck gärna till om dagens fråga på min blogg!



www.benora.blogg.se

Kram E.

2009-02-10 @ 20:35:57
URL: http://benora.blogg.se/
Postat av: mie

Är du sugen på ny bloggdesign? Kolla in här då: http://memie.blogg.se/2009/february/budgivning-svart-design.html :)

2009-02-10 @ 21:48:18
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0