Ett tag sen ..

Först ville jag "bara" tacka dej jossan som fixa min snygga blogg :) behövdes en uppfriskning :)

Jag har inte mått så bra på sista tiden o det är väll inte så mkt bättre nu heller. Är i en riktig depp period som jag hoppas går över snart, allt med jobb o så att göra.

jadu, vad händer i helgen då ? umgås med sandra på lördag förmodligen :) miss you sweetie ..

Snart kommer underbara Kristin hem . eller ja hon flyttar tillbaka hem efter att bott i alingsås men ska direkt till USA o kommer hem i slutet av april.. segt att vänta så länge ..

Jimi jag älskar dej mer än du anar (L)

Kommentarer
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

så lite så

2009-03-20 @ 10:44:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: Kristin

Anna!!!!! Ja snart kommer jag hem beejb, tänk va roligt! Då ska vi leka massor! åhh va jag saknar dig gumman! puss puss love yoou <3

2009-03-21 @ 00:39:35
URL: http://heikkikristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0