Gomorron :)

Skönt ddet är att kliva upp tidigt :) har nyss ätit frukost :)
Somnade på soffan så hjärtat  väckte mej innan han gick till jobbet strax före 8 .. Sen dess har ja inte kunnat somnat om o gud vad jag vill kunna kliva upp till ett jobb på mornarna ..

Jadu vad händer idag då ? Ska försöka hinna umgås med pappa o Emma innan jag ska hämta Liam på dagis runt en 3 ...  Då kanske jag o Liam ska ta en sväng tillstoresyster o se hur långt hon o thomas har kommit med flytten :)  Jimi slutar inte fören 6 :/ segt .Allt är ju flyttat o det mesta uppackat sist jag vad där o hjölpte till iaf :P  så nu måste dom nästan vara klara :P

Sen får jag hem mina sista piercingar som jag väntar på idag sen har jag precis alla hemma :) Kolla mitt inlägg "piercingar" :)

Och ikväll blirre Let's dance :)

Sen på söndag ska jag på dop :) har aldrig varit på dop förr :P (A)

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0