Lördag !

Igår så va jag hemma hos pappa i bomhus med Emma .. Vi åt jätte god china mat :) o Ränsade bort en massa saker eftersom pappa ska flytta till Hemsta om ca 2 månader .. Kommer bli konstigt att aldrig vara i vårat radhus längre eftersom jag bott där sedan jag föddes ... lite tråkig för jag trivs ju så bra där men en 4 är alldeles för stort för pappa nu när jag bor med Jimi... O sen höjs hyrorna hela tiden oxå .. O alla kompisar har ju flyttat från bomhus..

Senare hämtade jag Liam runt en 3 o sen gick vi hem till min syster o satt o umgicks ett tag :) EFter det så gick vi hem o städade innan hjärtat kom hem o då gjorde jag mat :) Snitzel, Hasselbackspotatis o bea :) super gott var det :)

Sen satt jag o kolla på lets dance hos mamma ... Jag tycker inte rätt par vann ... dom är ju bra men Leila är bättre :)

Nu så sitter man hemma bara .. Jimi slutar 3. Har varit vaken sen Liam väckte oss kl 7 imorse .. ganska trött nu men blev lite piggare av duschen :) Jag o Liam kollar på tv eller ja han dunkar med alla sina saker o vägrar lyssna på mej när jags'ger åt honom....

Ikväll så har jag erbjudit mej att sitta hemma med Liam när Jimi ska på Olearys med Marcus o kolla på fotbollen .. Tråkig lördag för Liam kommer ju ändå bara sova den tiden så ni får ju gärna höra av er om ni vill hitt på nå :)

Men aja .. det blir min "roliga" lördag  ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0