Måste ....

.... bara börja skriva mera här alltså :P Min statistik börjar gå uppåt nu på slutet men den kommer väll gå ner lika fort om jag slutar skriva ....

Jag har som sagt inte mått toppen nu dom senaste veckorna ... men det börjar vända.

Jag orkar inte göra nå alls på dagarna typ , det ända jag gör är o sitter hemma typ , jag tror det beror på att jag är så grymt deprimerad, mest över att jag inte har något jobb. så värdelöst .

Jag måste försöka komma ut mera . umgås med mina älsklingar familjen, kärleken o mina underbara vänner Sandra, Kim, Kristin som betyder mest men även mina andra goa vänner ... ta vara på dom man har helt enkelt. måste bli ändring på det . Ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag är så tråkig.
Ni är allt för mej ! <33

Nu så sitter man vid datorn bara , ska forstätta städa så fort jag skrivit klart här :) Älsklingen har varit på kurs sen tisdag o kommer hem idag, vet hur skönt det är o ha städat o spec om man har varit borta så är det underbart att komma hem till nystädat då det luktar så gott :) Så jag städar mest för honoms skull :) men som sagt så trivs man mkt mkt bättre såklart när det är städat så gör det inte bara för hans skull :P

Imorn så kommer lilla skitungen Liam :) vad ska man hitt på då då ? :) så tråkigt utan jobb/pengar så man har ju inte råd att skämma bort honom som vanligt. Men vem har sagt att man måste köpa saker ? Fast inte så kul att gå ner på stan utan pengar heller .. så värdelöst när man älskar att spendera pengar . vem gör inte det ? :)

Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0