Mums :)

Idag när hjärtat kom hem runt halv 7 så åkte vi o handlade på Willys :) Hade så tomt o kylen . Så nu har man handlat en massa o har nu en massa mumsig frukost oså :)

Idag så har man städat typ hela dagen . så nu är det fint o luktar gott :) Tog ett skööööönt långt bad o efter det skulle jag gå ut o gå med Sandra men sköt upp det tills imorn för hon ville inte missa ett program som börja 9 . Men det va skönt  att gå runt i morgonrocken lär ja säga :)

Sen så kollade man på lyxfällan och den vidriga Josef Fritzl i reklamen . Gud jag fattar mej inte på den hemskt sjuka mannen ..... sjukt.... fattar absolut inte hur man kan göra något så hemskt :S
Imorn så har jag lite småsaker planerat bara .... men det skriver jag om imorn :)
Hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0