13 maj !

Så nu har jag firat min födelsedag idag o igår :) Fått en massa saker :) Kristin kom förbi idag med frida :) kul :)
Imorn så kommer tjejerna o firar med mej o på fredag blire fest med flickorna :) SÅ kul

Jag förstår mej inte på dej .. Du sårar mej så himla mycket o skiter totalt i hur jag mår .. Du kan säga så himla grymma saker o fattar inte att jag blir ledsen när jag alltid får höra det från en annan . Hur man äns kan säga sånna saker .. Tänker inte nämna vem det är men du borde ta åt dej för du vet fan vem du är.. Du har sårat mej tillräckligt och en vacker dag kommer jag aldrig mer prata med dej .. Jag orkar inte höra allt skit om hur jävla värdelös jag är ...
Jag vet att du läser detta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0