Brandutbildning

Igår så var man på brandutbildning på k-rauta mellan 9 - 12 då :) Det mesta av informationen var väll en självklarhet.. Typ samma saker som vi gått igenom med skolan .. men men intressant och vi fick släcka 2 olika bränder..
Sen skulle jag jobba åt Emma mellan 15-18 men Syster yster fråga om jag ville jobba åt henne mellan 12-15 vilket jag självklart ville :) Hon skulle till vetrinären :( Problem med Kissen igen :/ tråkigt

Så igår jobba man hela dagen då typ :) Kul kul :)
Sen kolla man på Svreige matchen såklart o dom vann :D Bra bra :)

Idag så har jag inte en jäkla aning om vad som händer :/  Ska iväg o köpa flyttkartonger med pappa på mitt jobb när han slutar lite iaf :) ska väll packa ner lite skit som man absolut inte använder... vi får ju nycklarna den 1 juni men man ska ju hinna packa allt o flyttstäda oså ..

Imorn så ska ja jobba mellan 12-15 o sen firmafest 18 o sen blir man väll där nån timme o sen ska jag hem till Gabbi p sitta där o dricka med Kim & Gabbi, vet inte om det blir nån mer men :)
Haha det är after beach party på jobbet :P Känner inte direkt för att "klä ut" mej så jag tar väll på mej nån klänning o så bara :P

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0