:)

Igår så åkte man ner på stan vid 12 med Emma o köpte en klänning & fixa dricka :) Sen vid 2 så mötte jag Gabbi s¨å handlade vi och åkte hem o grilla fläskfile.. Fan vad gott det blev :D mums :) Sen gjorde vi oss iordning och Emelie, Kim o Bella kom senare :) Åkte ner runt stan vid halv 12 o jävlar vilken drygt lång kö det var ... trodde jag aldrig skulle komma in .. Så grymt mkt folk och vi hade några killar bakom oss i kön som var så jävla omogna o dryga ..

Sen efter krogen så åkte man hem o sov eftersom jag skulle upp tiidigt .. Var otroligt pigg för att ha sovit i ca 4 timmar :P Började kvart i 10 o slutade kvart över 5 :) Så kul att jobba :) börjar lära mej faktura och returer m.m .. känns så skönt ..
Ska jobba imorn med :) Kul kul :)

Hursomhelst så sitter man här nu och har nyss legat i ett bad .. så skönt.. Grillade med Pappa, Lotta & Emma efter jobbet o fick så ont i magen o la mej i ett bad o känner mej skit hängig nu ... vette fan om jag orkar göra nå ikväll :(  Vet att jag är tråkig ..

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0