Hello :)

Har inte skrivit sen i fredas :P

I lördas så Jobbade men 12 - 15 o efter det så åkte man hem o fixa sej o sen tillbaka till jobbet till 18 eftersom det var firmafest :) Så sjukt roligt man har på våra firmafester :) Bjöds på god mat o dryck så man klarade sej :P Hahah så jäkla kul o prata med alla på festerna för dom är så annorlunda när dom fått i sej alkohol ;) Haha sen hade dom även hyrt in den roliga trubaduren från quis night från slicken :P  Aja det var sjukt roligt iaf:)
Sen efter det drog jag ner till Gabbi o festa med henne, Kim , Bella o Emelie o sen skulle vi ner på crousingen men då skulle dom tydligen ut på krogen o eftersom jag inte hade pengar o så så sket jag i det .. Så jag drog hem o sov vid 1..

Igår så gjorde man inte så mkt .. Åt kebab med Pappa o Emma o efter det så åkte jag mötte sandra vid polhem så gick vi ner o kolla lite på stan o tog en glass :) Smarrigt :)

Idag så händer väll inte så mkt .. ska bli firad hos mamma runt halv 9 eftersom elin slutar kvart över 8 ... Blire tårta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0