:)

hejsan :)
 
Glömde skriva igår ..

Igår så åkte man och gjorde sista dagen med vaccination i sätra då . Kul kul :) Dom fråga om jag ville vaccinera mej igår istället för v. 48. Dom hade några vuxendoser kvar. Men eftersom jag är osäker på hur jag ska göra så väntar jag ett tag. kanske bestämt mej tills nästa vecka då jag ska vara på vasaskolan :) får väll se :)

Efter jobbet så åkte jag till Bella & andreas o umgicks lite med dom o Jimi :) Sen så var  vi så hungriga tjockisar så vi åt max :) smarrigt :)  Men det är så tråkigt med max uppe i hemlingby är att dom alltid glömmer packa med något.. 

Nu sitter man här o lyssnar på musik lite då :) Ska strax äta något o sen börja sminka mej. Börjar jobba kl 16 :) Trivs så himla bra på k-rauta :D

Aja !


Kommentarer
Postat av: Joss :)

Klart du trivs, jag jobbar ju där ;)

2009-11-05 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0