Reeeeegn !

Uscha vad det regnat idag ..

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Elin & Thomas ett tag och mamma kom dit :) Efter det så hämta babe upp mej så åkte vi hem till Pappa, Emma & Stoffe för att säga hej då ! Emma & Stoffe har precis landat i Gran canaria nu ! Inte alls avundsjuk alls ! Första gången för lillesyster :) 2 hela veckor är dom borta.. Jag hade mkt hellre varit kvar i det kalla o regniga vädret i Gävle ;) NOT !

Jaja imorse kom mamma o hälsa på oss ettt tag innan jobbet, hon börja 13 o jag börja 16-20-15.. Sen efter jobbet så va jag bara tvungen o handla med oss cola, kex o vitlökssmör till det :D Supergott o nu ligger vi med täcke i soffan. :) Kan det bli mysigare ? :D


Älsklingen Oscar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0