Fredag !

Idag så är man ledig :) sköönt sen jobbar man hela helgen :/.. Vi har julbord med jobbet imorn i furuvik :) mysigt !

I onsdas så hitta man lite saker på tjejkvällen med kim :) Folk var som tokiga :O men men .. sen efter det tog vi en fika :) o sedan åkte hem :)

Igår så gjorde man inte  så mkt. jag åkte och köpte det nya wii :) Det röda, kanske hur snyggt som helst ;P Så nu sitter man o nördar med nya super mario (A) Haha skit kul men jag klarar inte av bossarna :P ahhaha . man känner sej så stressad :P

Idag har jag degat :) Gjorde västerbottenpaj o så :) mums !


Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Haha jag har oxå julbord där imorgon klockan 18:30 :)

2010-12-03 @ 18:32:18
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0