Fredag igen :)

Veckorna går fort nu :) Igår så hade vi utbildning på jobbet 7-12 Jag höll verkligen på att somna . jag jobbar bara kvällar och det märktes. Jag höll verkligen på att slockna helt . Sen efter det så hämta pappa upp mej o Sandra så skjutsa han oss ner på Arbetsförmedlingen . Det var inge problem så jag ska få ersättning men ska bara skaffa fram alla papper oså. Sen så gick vi o shoppa lite på stan oså med . Sen på kvällen kika jag & Jimi på doghouse eller nå sånt . Filmen gick att se men den var mysko :P

Idag så öppna jag 6.45 o sluta 15. Sen efter det så gick jag hem o lata mej bara .. Ska orka ta tag i den här jävla städningen . Jag orkar verkligen inte men det ser ut som fan själv .

Fan vad tyst det blev :P jag tror att både Jimi & Liam somna , mina sötnosar :) Lika bra det för jag o Jimi är så trött så vi vart lite irreterad på varanndra :P sånt som händer .

Sandra jag ska börja lägga ut lite bilder ;) Vet att jag är dålig på det men det är ju mkt roligare ;)

Vi hörs väll senare kanske :) Puss



Liam, Jimi & Jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0