Fredag redan

Sitter här vid datorn . Har nyss kommit hem från mamma :) sov där inatt :) skönt för hon pilla mej  håret heeela kvällen . gud så sköönt (A) haha

Igår så var man på stan med Sandra då :) kul kul

Pelle ringde igår o fråga om jag ville jobba nästa vecka, dum fråga Pelle ;) haha .
Så jag jobbar 7-16 mån-fre :) så det blir hela dagarna :) kul kul . Då ska jag inventera vilket jag aldrig gjort förut . men det går nog bra :) Vi ska börja förbereda oss inför nytt system :)

Idag så har jag ingen aning vad jag ska göra. Städa hade jag tänkt , fattar inte hur det kan bli stökigt på en gång. Och sen tänkte jag duscha o så. Kanske gå till jobbet för jag skulle behöva köpa krokar.

Hörs senare kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0