Hej

sorry att jag inte skrivit på ett tag ;)

Har haft en massa annat för mej :)

Idag så har jag jobbat 12-15 och sen efter det gick jag o handla o sen tillbaka till jobbet för syster & pappa skulle ha hjälp med en hylla där ;)

Sen så skjutsa dom hem mej o jag gjorde tacoos :) så gott o längesen . mums . Sen kom Linus o hälsa på o åt resterna :P;) haha

Sen nu kom jag nyss till pappa för Linus o Jimi skulle åka i hemlingbybacken :P  Syster har flyttat från mamma till pappa så nu mera bor hon inte på söder utan i hemsta :P

Aja ..Blir väll här hela kvällen . börjar 12-15 imorn igen då .. Låååååång dag som vanligt :P usch vad tråkigt med nåra timmar .

Jimi jag älskar dej så otroligt mkt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0