Shopping .

Idag så har man jobbat 7-16. Har satt etiketter , dom som funka då. Det nya systemet funkar inte som vi vill (A)

Aja efter jobbet så åkte jag o syster yster Elin ner på stan o shoppa lite :) Hitta saker som vanligt :) . Har dessutom hämtat mitt paket från Nelly idag med :)

Blev inte så bra bilder men dom är mkt mkt snyggare i verkligheten :) .



Ett måste (A) Mascara 139:- Puder 85:- kicks


Toppar. Rea 2 för 99:-
Den lila har jag även i svart :) Bikbok


Lila tröja. Har även den o rosa. 299:- Stadium


3 Toppar. mkt snyggare på . Nelly


Jeansklänning med paljetter. Skit söta rosa skor :) Nelly


Söta klänningar. Den gråa har jag även i lila :) Nelly


Skit fina jeansleggins 360:- . Vila

God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0