Snart helg igen då :)

Denna vecka har gått sjukt fort . Har jobbat 7-16 hela veckan o lika imorn . Sen 10-17 på söndag. Sen gav pelle mej ännu mer tider så jag jobbar 7-16 nästa vecka med :) + helgen 12-15. Tack Pelle :)
Har inventerat hela veckan eftersom vi ska få nytt system . Hoppas det blir bra fast det låter lite krångligt men det är lätt när man lärt sej :)

Jaja :) Har precis beställt en massa från Nelly.com . Så kul att beställa o det blev inte så dyrt heller :) Fick nå erbjudande sen i december då jag beställde därifrån 2 gånger . Orkar inte lägga in alla bilder på dom men . Jag får dom om 2-5 dagar :) Nice .

Jag beställde iaf :

1 par sommarskor .
5 st klänningar .
2 st toppar .

Så nu är det bara att vänta in mitt paket :) Har betalat allt redan så bara att hämta ut :)

På lördag ska man på hockey med Mamma, Syster, Britten, Lena, Joel, Elisabeth m .m . Ska bli kul det :)
Dom möter djurgården .

Ska väll ta o hoppa in i duschen snart då .

Bye !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0