Söndag .

Idag så har man jobbat 9.45-17.15 :) Fick mer tider av Pelle så jobbar 11-20.15 mån-tis v.5. Men då var jag tvungen att ta bort min lördag eftersom annars blir 11 dar i rad. Men det tjänar jag bara på :) Så skulle jag kanske få ons-fre med den vecka :) Tack :)

 Imorn så börjar jag 7 .

Sitter o instalerar sims 3 :P Har tråkigt o det är kul o bygga husen o inreda men sen inge mer :P haha . (A) .

Liam sitter o drygar o frågar vad jag skriver hela tiden :P Efter varje liten bokstav " vad står det nu då ".
Nått år till sen kan han läsa själv ;) haha .  Sötnos .
Han verkar jävligt sugen på att spela sims med :P haha .

Löning imorn då :) Får bättre lön i feb .

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0