Trött..

som bara den nu .

Klev upp kl 8 för Tina skulle komma med Liam kl 9 men kon typ 20 i 10. Sen så åkte vi till Fjärran o bada :) sååå skööönt . Så jag, Liam , Syster Emma & Elin bada där i några timmar :)

Sen när vi tog taxin hem så skulle till hemsta först o lämna emma o sen hem. Vilket hade blivit typ 200, lite mer kanske . Men taxametern funka inte så han sa att vi bara skulle pejja 80 kr, jag tacka så himla mkt o gav fram mitt kort. Men eftersom att taxametern va död så funka inte det heller, Varken jag eller Elin hade lösa pengar så han erbjöd sig att skjutsa oss till ica men där funka inte automaten, då åkte vi till affären brevid , den funka inte heller så vi sprang in o handla och tog ut pengar så istället o det funka . pust . jag gav honom 100 kr o sen ville han skjutsa hem oss :) vilken snäll gubbe vi råka utför :D tack tack !

Sen åkte jag o Liam hem o bada o duscha av oss alllt klor extra noga . När Jimi kom hem så drog dom på Melissas kalas :) Hela 5 år :) Jag orkade verkligen inte följa med . Men Grattis :)

Idag tog jag ner granen . orka inte ha den framme för katterna tror dom kan hänga lian i glittret.

Trött på vintern o jävla snöö.

Aja ska gå o lägga mej strax har utbildning 7-12 imorn .

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0