Hej igen!

Long time ago ! Sorry

Har verkligen haft fullt upp med den nya lägenheten. Bara rustat o rustat känns det som  . Nu är iaf köket, vardagsrumet o hallen klar :) Nu är det 2 sovrum kvar. Har dessutom köpt en jätte fin soffa förra veckan och nytt köksbord :) riktigt nöjd är jag med det :) Skit fina o sköna .

Sitter hemma nu , är sjuker. Gick hem tidigare igår från jobbet o va sjuk idag med . har feber o sjukt ont i hals/kropp..

Ska väll diska lite , ingen lust alls men måste även man är sjuk .

Ikväll ska jag kolla klart på filmen (luftslottet som sprängdes) med Marcus.

Imorn så ska jag väll hämta resten hos Jimi ?  Beroende på vilken tid. Emelie kommer även förbi o kikar imorn :) nice nice.

Lär väll bli en inflyttningsfest sen för girlsen oså :) När jag fått iordning på ALLT.


Divansoffa London U 11.990:-  Ord.pris 15.990:-  (320x230x160cm)
Från Möbeloutlet i valbo.


Bord LIVA + 4 stolar ek LIVA LUX. Per set 5499:-Per set 6995:-
Från Jysk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0