Sorry .

.. Höll inte det jag lova (A) Glömde bort att ta några bilder o någon glass blev det inte heller :P Men men . Tog bussen från Andersberg hoppa av tidigare o gick till Korpen, Kim skulle hämta pengar av sin far :) Sen gick vi ner på stan :) Åt på Waynes :) Super gooda mackor med kyckling har dom där :) Så gott.

Sen gick vi o kika en massa, Köpte brunkräm, snoddar, hårband o ett skärp :) Nice .

Nu har jag precis kommit hem, eller jag har hunnit diskat, Suuuper kul :S Ska fortsätta städa nu jag . Fattar inte hur det kan bli så stökigt på en gång .

Igår kväll så åt Marcus ägg o hade glömt plockat undan fatet :P Ni kan ju tänka er hur det såg ut imorse när jag vakna :P Äggskal i soffan o mattan :P men men bara städa de :P haha Marcus/katterna fyyy :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0