Ännu mera snö!

Japp det snöar idag med :) mysigt :) men inge mysigt att vara ensam :(

Jaja somna inte fören 3 kanske ? hade svårt att dra mej från msn :P men till slut så var jag tvungen om jag inte skulle ligga i sova hela dan .
Sitter fortfarande kvar i sängen o drar mej med datorn :) varmt o sköönt .  Har ingen tid att passa idag heller så ..
C, du sover väll inte nu ? :P

Lite senare(har ingen aning när) så blir jag o Emma upphämtad av en kompis  så beger vi oss ut till östervåla.. Riktigt liten håla (A) Haha men kul att träffa killkompisarna därifrån , det är ju ett bra tag sedan . Ska bli kul kul!

Ska väll kliva upp nu o trycka  i mej yoghurt. Det ända jag levt på dessa 2 veckor och det märks på vikten. snart -4 kg . men så kan det bli ibland .
Tänkte även lägga in bilder på gårdagens shopping senare :)

Imorgon äre första advent så då blire skyltsönda med massa härligt folk :) Sen blir det vidare hem till syster yster Elin för årets första glögg :) Mys pys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0