Ett helt nytt liv..

Har jag fått .. så tråkigt att vara ensam .. men men Marcus hjärtat kommer inte tillbaka , bara o inse . Drömma kan man men tro fan inte att du kan komma tillbaka om du ångrar dej . Försent nu för du har den värsta tiden gått även om det fortfarande kommer över mej vissa stunder.

Idag så vakna man sisådär runt 10 av att Gabbi sms :) Klev upp o fixade mej och tog bussen ner på stan .. Gick runt o kikade en massa och satt oss på George o prata skit :) Tack för idag Gabbi :)

Sen efter det tog jag bussen till Valbo för att möta Kristin :) Shoppa loss ordentligt vilket jag verkligen behövde.. Gått 2 veckor sen nu o har inte köpt ett skit som singel..  Aja sen efter de så åkte vi hem till Kristin Och därefter skjutsa pappa oss till stan för att ta bussen till Hille. Hälsa på en killkompis o det var riktigt trevligt att träffa dej igen :) Jag behövde denna kväll :) Tack tack ! Jag ångrar bara att jag inte stanna kvar för nu sitter man hemma i lägenheten o deppar igen men har trevligt sällskap på msn iaf :)

Ska fan skriva ut alla mina känslor här nu .. Har inget att dölja eller bry mej om längre .

Hursomhelst så såg jag att Marcus ex Sara som han var tillsammans med innan mej hade skickat en vänförfrågan igen.. Typ tredje gången på 2-3 månader.. Så jävla nyfiken ? Ja min relationsstatus är Singel.. Något mer du ville veta ?! :)

Ska väll lägga mej snart så jag får sova ett tag.. Imorn ska jag o Emma ut till Killbönderna i Östervåla (A) Länge sen man träffa vännerna där :) Ska sitta o dricka lite o umgås ..

Det var mina känslor idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0