År sen !

Japp så länge sen va det jag skrev känner jah .. Har hänt en helt den denna sommar .. Toppen sommar.. Varit och gjort en massa saker :) Kryssning, Göteborg, Stockholm o en massa annat skojj .

Jag bara älskar mitt liv men är bara en sak, hatar singellivet ..

Önskar jag kunde skriva allt på denna blogg men funkar inte riktigt så när jag måste tänka på att den personen säkert läser detta. Jag fattar inte hur min enorma kärlek till dej blev sånt hat, men jag va väll helt enkelt så less på att aldrig få något tillbaka från dej. Ryck upp dej stumpan, en dag behöver du mej och jag kommer aldrig ställa upp på samma sätt för dej .



Återigen ska jag försöka skriva här oftare.


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Welcome back! ;)

2011-08-08 @ 15:52:31
URL: http://misswkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0