Jävla Kim...

... som har börjat fått mej att bli beroende av skor.. Jag tror jag blev smittad av att kolla i hennes garderob..

Mamma sov hos mej inatt :) trevligt :) Sen idag på morgonen så klev vi upp i tid för att hon skulle betala handpenningen på resan senast 12 så vi tog väll 11 bussen ner på stan ... Vi gick o kika lite och åt super go pasta med gorgonzola ..
Vi visste att Scorett hade superrea men såklart väldigt urplockat men hittade 2 snygga skor :) Ena skulle kosta 750:- men ist 200:- Dom andra skulle kosta 499:- men ist 100:- Mkt snyggare på dock.

Nu ska jag iaf laga mat. Blir Biff,potatis,brunsås o gele :) Fyy vad gott..


Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Hihi vilken liten fyndare du är :D åh vad jag vill kunna glida runt i klack igen.. men det lär väl dröja ett tag innan man är hel och fräsch ;D

2011-02-02 @ 04:06:40
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0