Så seeegt ..

.. att sitta o vänta hela dan på att åka till jobbet .. jobbar extra idag 15.30 till 19.30.. men men extra cash iaf :)

Det plinga precis på dörren och det var hon som dela ut posten som kom med mina skor jag beställt :) Skönt att slippa hämta ut dom. Hon som dela ut posten såg inte direkt lycklig ut hon, men men , dålig dag kanske ?!
Prova iaf skorna och kunde ha dom o gilla dom mkt mer i verkligheten :) Nöjd :)

Igår så gick min lediga dag åt att jag o jimi. Tack att du skjutsade mej ! Iaf så var det en tjej i örnsköldsvik som ville köpa min hund och eftersom det var akut när det inte funka mellan katterna så åkte vi dit med henne ist och vi dela på bensin pengarna .. Det var såååå tråkigt att åka dit. Åkte från oss 13.45 och kom hem 23.30.. fy vad seeegt men Ronja kommer få det toppen där.

Aja nu ska ja kolla om jag hittar något klädesplagg från nelly.com :)


Kommentarer
Postat av: Elin [Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen]

Jätte snygga skor Anna! Vart har du köpt dom och vad kostade dom? ;)

2011-01-18 @ 11:29:29
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Sandra - Gravid ♥

Snygga skor gumman :) längtar tills jag får börja gå i sånna haha :p

2011-01-18 @ 12:00:13
URL: http://saandraapersson.blogg,se
Postat av: Anna

Det förstår jag sandra (A)

Köpte dom på nelly.com 399:- :)

2011-01-18 @ 13:32:23
Postat av: Anonym

Sånna där skor har jag också beställt, eller fick hem dom idag =) skit snyggaaa!! Lär ta och ses snart , saknar dig!

2011-01-18 @ 16:50:45
Postat av: anna

vem är det som skrev lär ses snart ? :) står ju anonym :)

2011-01-18 @ 20:17:55
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-19 @ 22:09:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0