Hemma dag :)

Igår så klev man upp 8.15 så blev man upplockad av Emma ca 8.40 så åkte vi till brynäs för att fixa naglarna :) Så skönt att ha fina naglar igen (A) Man känner sej faktiskt mer "kvinnlig" :)

Sen efter det så släppte hon av mej på jobbet för jag skulle in o beställa en vägglykta/eld. Och vann även merförsäljningstävlingen i lördas så fick 4 trisslotter och vann "hela" 50 spänn (A). Sist jag vann så fick jag gratis lunch båda gångerna :) Behövs en morot ibland :)

Efter det tog jag bussen ner på stan och köpte en speldosa till lilla Melissa och köpte med chokladmunkar sen vandra jag hem till familjen Sandra, Andreas & Melissa :) Kul att umgås :) Efter att vi suttit där ett tag så gick jag, Sandra & Melissa ner på stan o kika lite :) Sandra behövde gå till banken o jag behövde köpa lite småsaker :)

Sen hem.. Kim kom och umgicks någon timme och pappa kom även förbi med slangen så att jag kan göra rent akvariumet :/ Segt men inte ofta jag behöver göra rent det heller så.

Sen kolla man på Big brother innan man la sej.. Usch, trodde inte Sanna skulle ha täckguppande med Rodney :S :/ men men .. haha .. Man kanske blir desperat efter vad som helst i det där "dårhuset" (A) haha .. Fattar inte ens varför man går in i ett sånt hus bara för att bli "igenkänd". Man kan ju inte få bra "rykten" efter en sån sak ?! Då hade man hellre gått med i "Bonde söker fru" eller något sånt. haha men aja vad vet jag (A)

Idag blir det en riktigt pysseldag .. Ska tvätta, göra rent akvariumet, städa, diska o en massa stuff.. Måste göra det idag på min lediga dag sen jobbar  jag onsda o torsda :) På torsdag får man besök av en killkompis från västerås som stannar till på lördag :) Riktigt trevligt lär jag säga ! Blir party med folk på fredag :)

Det var en snabbis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0