Jag mår så sjukt bra :D

Jag har ju allt jag behöver :) Jobb, Mina älskade underbara vänner/familj :) Sen mina gogrisar/katter :)

Igår så va man på möte på jobbet, vill inte skriva om det här men chockad blev man men man är säker ett tag till men självklart är man orolig.

Sen efter det så åkte jag hem ett tag innan Pappa & lillesyster Emma kom o plocka upp mej :) Då åkte vi till valbo o kika överallt :) Kul Kul :) Fick med mej lite småsaker :) Sen efter valbo så åkte vi till city gross o köpte oss en varsin räkmacka o sen hem till mej o åt :) dom är så himla goda :)  Tack för igår !

Sen runt kl 01.00 satt jag o prata med både Kristin o Patrik på msn o alla hade tråkigt så Kristin plocka upp mej o vi åkte hem till patrik o stanna där :) kom nyss hem :)

Nu ska jag väll plocka undan lite :)

Imorn o på torsda blire jobba 11.15-20.15 Sen ledig en vecka :D Taggar inför Fredagen med underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0